Wandel maatje gezocht

Zoekt u gezelschap? Plaats hier uw bericht!

Moderator: Maarten

Josh

Wandel maatje gezocht

Berichtdoor Josh » Di Jul 03, 2018 4:57 pm

High, ik ben Josh,

Nog een groentje als het op "PELGRIMROUTESWANDELLEN" aankomt, hoop ik dat er iemand die toevallig de komende dagen van plan is van start te gaan en (het liefst OOK een beginneling, altijd lachen)het wel ziet zitten om een stukje (zolang als het maar duurt zeg maar) met mij op te lopen. Ik ben een man van begin vijftig en heb echt geen FLAUW idee waar wat & hoe en naar toe en nog veel meer wat ik niet weet. Met z'n tween KAN leuker zijn. Ik ben geen moeilijke gozer maar stort mij wel vaker hals over kop op dingen zoals nu dus weer het "Pieterpad".Ben vrij gezel, val op vrouwen maar niet echt een "versierders" type zeg maar. Het is mij om het even met wie ik zou mogen oplopen, als de sfeer maar oke is. Mischien dat een meer ervaren "loper" mij wil inisjeren wat aangaande de weetjes en andere "je-moet-er-maar-opkomen kennis met mij wil delen. Dat zou ook tof zijn. Ik weet b.v. niet of je onderweg je tentje ergens in het veld opzetten wel of "not don" is. Ook heb ik geen idee of drie weken veel te kort is om dat "wel eventjes te gaan " (weet je wel) lopen. Nou ik merk het wel. De groetjes van Josh

Nissa

Re: Wandel maatje gezocht

Berichtdoor Nissa » Wo Aug 08, 2018 5:57 am

Hoi Josh,
Ik weet niet of je op Facebook zit, maar als je daar wel bent zou je je kunnen aanmelden bij de groepen Pieterpad LAW en Wandelvrienden. Ik denk dat je daar meer reacties zult krijgen.

Qua lopen hangt het helemaal af van wat je gewend bent. Mijn man en ik zijn helemaal verkeerd begonnen, volledig onvoorbereid en dat heeft ons veel blaren bloed zweet en tranen gekost in het begin. In de groepen die ik hierboven heb genoemd zijn veel tips en trucs te vinden, dus als je besluit alleen te gaan kom je daar wellicht eerst verder qua informatie...

Succes!

Terug naar “Wandelgezelschap”