Vervoer van Hellendoorn naar Nijverdal en v.v.

Opmerkingen, reacties, vragen en tips over het (openbaar) vervoer van en naar (etappe)plaatsen langs het Pieterpad

Moderator: Maarten

Nel

Vervoer van Hellendoorn naar Nijverdal en v.v.

Berichtdoor Nel » Do Jun 29, 2006 11:32 am

Daar stonden we dan in Hellendoorn, moe, maar een prachtige tocht vanuit Ommen gehad. Waar was de bushalte met de bus die volgens de reisinfo ons naar station Nijverdal zou kunnen brengen. Geschrapt dus.... Leve de VVV van Hellendoorn, waar een dame zo vriendelijk was haar man te bellen en die heeft ons tegen een kleine vergoeding weggebracht.
Hoe gaan we het de volgende keer doen, als we weer in Hellendoorn willen starten en we niet verder komen dan Nijverdal met het openbaar vervoer??? Wie heeft ervaring?
Greet en Nel

kouketer

Berichtdoor kouketer » Vr Jun 30, 2006 10:57 pm

volgens de openbaar vervoersite www.9292ov.nl rijdt er een bus (lijn 96 Syntus) tussen het station Nijverdal en het Avonturenpark Hellendoorn.

Nel

Berichtdoor Nel » Za Jul 01, 2006 2:35 pm

klopt inderdaad dat OV 9292 dat aangeeft. Daar hadden wij ook op gerekend. Maar de bushalte was weg en de vrijwilligers van de VVV in Hellendoorn vertelde dus dat de buslijn geschrapt is. Zij krijgen heel regelmatig Pp-ers aan de balie die stranden. Maar..... het VVV is heel klantvriendelijk.

kouketer

Berichtdoor kouketer » Zo Jul 02, 2006 12:01 am

Vreemd! Ik ga altijd uit van 9292ov.nl en tot nu toe klopte dat altijd.
Bovendien staat er ook een dienstregeling van lijn 96 op de site van Syntus.....

Een alternatief is misschien een taxi nemen, is nog wel betaalbaar lijkt mij want de afstand is niet groot. Uiteraard is het wandelend ook te doen....

Henk

PS misschien geeft het sturen van een mail naar Syntus meer info..

cabrink

spookbus?

Berichtdoor cabrink » Ma Jul 03, 2006 2:18 pm

Vreemd hoor, een paar jaar geleden stond ik daar ook al... Ik heb het toen wel doorgegeven aan OV9292, maar zonder resultaat blijkbaar...

Mijn oplossing was toen inderdaad een taxi.

Achteraf gezien hadden we het stuk(je) ook wel kunnen lopen. Het is ongeveer 3 a 4 km.

Succes, Kees
On the walk!

Terug naar “(Openbaar) vervoer”