nieuwe website openbaar vervoer pieterpad

Opmerkingen, reacties, vragen en tips over het (openbaar) vervoer van en naar (etappe)plaatsen langs het Pieterpad

Moderator: Maarten

Wim Dijkstra

nieuwe website openbaar vervoer pieterpad

Berichtdoor Wim Dijkstra » Zo Nov 27, 2011 6:53 pm

Sinds afgelopen zomer loop ik met mijn schoonvader het pieterpad. Vanuit Pieterburen zijn we inmiddels tot Hardenberg gekomen. Ik kwam daarbij tot de ontdekking, dat de informatie over openbaar vervoer tussen de etappeplaatsen vrij beperkt is, zowel in beide pieterpadboekjes als op internet. Ik besloot daarop een nieuwe website te maken met informatie over de mogelijkheden van openbaar vervoer (www.ov-pieterpad.nl). Voor medelopers is het zeker interessant om daar eens te gaan kijken en ik hou me graag aanbevolen voor meningen, aanvullingen, mutaties e.d. Dat kan op de nieuwe website, maar ook op dit forum.

Annelies Verheijen

Berichtdoor Annelies Verheijen » Ma Nov 28, 2011 11:23 am

Hoi Wim,

Mooi gedaan!
Misschien wel handig hier 'n linkje te plaatsen: www.ov-pieterpad.nl

groetjes,
Annelies
www.limburg.anneliesverheijen.nl
Ambulo ergo sum.

Bernie

Berichtdoor Bernie » Do Dec 01, 2011 5:43 pm

Hallo Wim,

Mooi initiatief. Het is altijd een heel gepuzzel hoe je zonder twee auto's bij het begin- en eindpunt komt.
De site staat bij mijn favorieten!

We zijn begin september in Pieterburen gestart en nu in Ommen aangekomen. Een aantal etappes met de fiets gedaan, dat is toch vermoeiender dan met het openbaar vervoer.
Vanaf Schoonloo t/m Ommen gaat het goed met bus en trein, maar nu zal het moeizamer worden, de regiotaxi kan. Het zal waarschijnlijk weer de fiets worden.

In het weekend van 9 - 11 december 2011 willen we de etappes Ommen - Holten doen, hopelijk werkt het weer een beetje mee.

Groetjes,
Bernie

Seven

Berichtdoor Seven » Za Dec 24, 2011 11:15 am

Hoi Wim

Wat een fijne site.
Heel handig.

Groet

Huub

Re: nieuwe website openbaar vervoer pieterpad

Berichtdoor Huub » Ma Jun 18, 2012 5:02 pm

Hoi Wim, je site over het o.v. van de pieterpad etappes is goed en verzorgd . We hebben er al diverse keren gebruik van gemaakt. Werkt prima.Dank je wel voor deze extra service.
Wim Dijkstra schreef:Sinds afgelopen zomer loop ik met mijn schoonvader het pieterpad. Vanuit Pieterburen zijn we inmiddels tot Hardenberg gekomen. Ik kwam daarbij tot de ontdekking, dat de informatie over openbaar vervoer tussen de etappeplaatsen vrij beperkt is, zowel in beide pieterpadboekjes als op internet. Ik besloot daarop een nieuwe website te maken met informatie over de mogelijkheden van openbaar vervoer (www.ov-pieterpad.nl). Voor medelopers is het zeker interessant om daar eens te gaan kijken en ik hou me graag aanbevolen voor meningen, aanvullingen, mutaties e.d. Dat kan op de nieuwe website, maar ook op dit forum.

Elsfasting

super

Berichtdoor Elsfasting » Vr Okt 26, 2012 4:19 pm

Beste Wim,

Wij zijn dit jaar in juni gestart met het pieterpad en nu aangekomen in Sleen.
Nog heel wat etappes te gaan waar we jou site bij kunnen gebruiken. Dank voor je initiatief!

Nissa

Berichtdoor Nissa » Za Jun 29, 2013 8:49 pm

Ik ben ontzettend blij met je site! Maak er voor elke etappe gebruik van! Dank dank dank!

AnjaNoster

Berichtdoor AnjaNoster » Ma Jul 10, 2017 5:46 pm

Wat een fijn initiatief Wim!
Ga met mijn hond vanaf morgen in verschillende delen lopen en moet steeds met openbaar vervoer terug naar beginpunt. Komt erg goed van pas dus! Dank je wel!

Sint E7

Berichtdoor Sint E7 » Di Sep 05, 2017 9:59 pm

Ik kwam dit forum vanavond pas tegen. Ik ben eind juni begonnen in Winsum en ben tot in Coevorden gekomen inmiddels. Het Pieterpad loop ik volledig op dag-etappes en reis per bus/trein vanuit Zoetermeer of Rotterdam van/naar het startpunt. Tot nu toe gaat dat wel redelijk, maar er komen nog etappes aan waarin het wat minder wordt.

Zelf heb ik een bovenmatige interesse voor het openbaar vervoer, maar de genoemde website mag wel eens een flinke update gebruiken. Op diverse etappes kloppen de lijnnummers niet meer of zijn de tarieven gewijzigd etc.

Terug naar “(Openbaar) vervoer”