Pieterpad Belevenis

Een leuke of minder leuke ervaring gehad die u wilt delen. Plaats uw bericht in dit forum.
Inge73

Pieterpad Belevenis

Berichtdoor Inge73 » Ma Jul 06, 2015 9:09 am

Begin april ben ik begonnen met het Pieterpad in Pieterburen. Ondertussen ben ik aangekomen in Holten en verwacht ik over twee weken de laatste twee etappes van deel 1 uitgelopen te hebben. Ik wandel voor een deel alleen en een deel samen met mijn partner. We werken allebei fulltime en wandelen om die redenen in de weekenden. Omdat mijn partner ook op zaterdag werkt wandel ik de eerste etappe alleen en de tweede etappe samen. We komen uit Den Haag en reizen altijd met OV naar het beginpunt, dan overnachten in een B&B en zondag aan het einde van de wandeling weer met OV naar huis.

Ik vind het helemaal geweldig om een stuk van Nederland op deze wijze te ervaren! Je ziet het landschap gestaag veranderen en de twee etappes over de Sallandse Heuvelrug van afgelopen weekend waren helemaal geweldig :D . Zaterdag was wel een verschrikkelijk warme dag om te wandelen. Met 35 graden heb ik het tempo behoorlijk omlaag moeten schroeven maar met voldoende water en bescherming heb ik alsnog een mooie ervaring gehad! Het geheel aan reizen met OV, wandelen door prachtige stukken natuur, de overnachtingen bij mensen thuis en de ontmoetingen onderweg maken de Pieterpad ervaring compleet!

Terug naar “Wandelervaringen”