Hallo ik ben NoordZuid en ik loop van Noord naar...

Een leuke of minder leuke ervaring gehad die u wilt delen. Plaats uw bericht in dit forum.
NoordZuid

Hallo ik ben NoordZuid en ik loop van Noord naar...

Berichtdoor NoordZuid » Vr Jul 27, 2012 3:07 pm

Hallo mede Pieterpadlopers!

Eindelijk heb ik mezelf maar eens aangemeld op het forum want ik kwam hier al regelmatig een keertje kijken om mee te lezen.

Ik ben een 33-jarige man uit het noorden van het land die in februari begonnen is aan het Pieterpad en na morgenavond hoop ik tot in Holten gevorderd te zijn. Bijna door deel 1 heen dus, waarbij ik vrijwel alles alleen heb gelopen en sommige stukjes in gezelschap van vriendin en hond.

De markering is werkelijk subliem te noemen en ik gebruik tegenwoordig het boekje nog vooral voor het opzoeken van extra informatie en af en toe op de kaartjes kijken hoe ver het nog is. Voor de rest voldoen de bordjes over het algemeen prima vind ik. Twijfelgevallen zijn tot nu toe op 1 hand te tellen en ik ben 2 keer echt verkeerd gelopen, maar geen van beide keren meer dan een paar honderd meter. Dus: complimenten aan de mensen die de route verzorgen!

Zoals mijn gebruikersnaam al laat zien loop ik van Noord naar Zuid en ben ik dus begonnen in Pieterburen, met een driedaagse trip naar Rolde. Sindsdien heb ik ongeveer om de maand gelopen. Een paar keer 1 dag en ook weer een keertje 2 dagen achter elkaar. Ik zou wel graag vaker willen gaan wandelen maar werk en sociale verplichtingen gooien vaak roet in het eten :)

Terug naar “Wandelervaringen”