Wandelgroepje 'Pieterpad wekelijks' gezocht !

Zoekt u gezelschap? Plaats hier uw bericht!

Moderator: Maarten

iris79z

Wandelgroepje 'Pieterpad wekelijks' gezocht !

Berichtdoor iris79z » Wo Jun 20, 2018 12:18 am

Wie (denk aan zo'n 3 wandelmaatjes..) is/zijn ervoor in om het Pieterpad te lopen en wel wekelijks; één dag per week, max. 10km per dag.
Dit omdat ik met een forse burn-out kamp en (nog) geen beste conditie heb.. (welke ik uiteraard wel hoop op te bouwen gaandeweg ;) )
Dus het idee is om wekelijks (bij voorkeur op een vaste dag; ik denk aan zater- of zondag) één dag het Pieterpad te lopen, te beginnen in Pieterburen en dan in een rustig tempo, max. 10km per dag en met zo nu en dan een (eet-/drink-/plaspauze).

Hoor graag of er meerdere gegadigden zijn voor dit idee !
Ook ideaal om te kunnen carpoolen natuurlijk

Wat mij betreft kan het project (jah, want op deze manier neemt het natuurlijk wel wat tijd in beslag ;) , zsm van start gaan :)

Tot slot nog iets over mijzelf: ben een 39-jarige alleenstaande vrouw zonder kids die vrijwilligerswerk doet in een biologische tuinderij en ervan houdt om buiten (actief) te zijn. Verder houd ik van: muziek, schrijven, lekker eten, terrasje pakken, socializen e.d

MiBoNo77

Re: Wandelgroepje 'Pieterpad wekelijks' gezocht !

Berichtdoor MiBoNo77 » Do Aug 09, 2018 8:01 pm

Hoi Iris,

Heb je inmiddels al wandelmaatjes gevonden,? Ik heb wel interesse.

Als je reageert , kunnen we een en ander doorpreken. Ik ben 40 getrouwd, geen kinderen en vooral enthousiast en gezellig.

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Groetjes Mireille

Mount1978

Re: Wandelgroepje 'Pieterpad wekelijks' gezocht !

Berichtdoor Mount1978 » Za Aug 18, 2018 1:59 pm

Ik heb ook interesse!
Groetjes Marjolein

Terug naar “Wandelgezelschap”