Gevaarlijke honden Junne

Opmerkingen, reacties, vragen en tips over de markering van het Pieterpad

Moderator: Maarten

Jenny Beens

Gevaarlijke honden Junne

Berichtdoor Jenny Beens » Zo Aug 27, 2017 11:18 pm

Blogger Henriette heeft verneld dat ze in februari 2017 op de Koedrift bij Junne op de etappe Hardenberg naar Ommen 2 gevaarlijk grommende herdershonden op zich af zag komen.
Een ander vroeg ze of ze hiervan op de hoogte waren.
Nee dat waren ze niet dus dan met zijn allen maar terug.
Nu ko. Ik enkele dagen geleden op het zelfde pad. In de verte zie ik een grote herdershond snuffelend in de berm mijn kant uit lopen.
We naderden elkaar en hij had geen enkele belangstelling in mij alhoewel ik nog wel een wandelstok bij me had wat toch bedreigend voor hem over had kunnen komen.
Ik begroette de hond vriendelijk en hij kwispelde ook vriendelijk terug.
Samen liepen we de weg naar de boerderij waar een nog grotere hond me blaffend welkom heette.
Ik zag op een bordje geschreven dat er tomatensoep gegeten kon worden.
De vrouw des huizes kwam ook al vriendelijk naar buiten en zei dat ze me gade had geslagen met de honden.
Ze vroeg of ik asjeblieft een reactie wilde posten op het artikel van mevrouw Henriette de blogger.
Natuurlijk heb ik haar dat beloofd.
Dat doe ik hier dus, alle Pieterpatters laten weten dat er op de Koedrift bij Junne geen gevaarlijke honden je aan willen vallen en ook niet grommen. Haha laat me niet lachen ze zijn zo lief als wat.
Ik wil tegen de 2 herders zeggen: wees op je hoede voor sommige gevaarlijke mensen die het voor jullie en je baasjes kapot willen maken.
En tegen mevrouw Henriette gedraag je normaal of ga anders liever met de bus.
Op deze manier hoor je niet op het Pieterpad thuis.

Terug naar “Markering”