Aanrader: koffie met eigengemaakt appelgebak in Afferden

Opmerkingen, vragen, reacties en tips over overnachten en horeca langs het Pieterpad

Moderator: Maarten

Nel

Aanrader: koffie met eigengemaakt appelgebak in Afferden

Berichtdoor Nel » Za Jul 28, 2007 9:07 pm

Op onze route van Gennep naar Vierlingsbeek troffen we vlak voor Afferden een heerlijke onderbreking bij het huis van Anja Lamers: onder een gezellige waranda stond de verse koffie en warme appeltaart klaar.
Anja bakt de hele dag door, dus altijd vers!!! Bij koud weer heeft ze eigengemaakt soep.

en nog een gezellig praatje erbij ook, dat geeft toch de sjeu aan een dag Pieterpadden.....

Greet en Nel

boeschoten

Berichtdoor boeschoten » Zo Okt 28, 2007 6:40 pm

Inderdaad, ik heb me ook laten verwennen door Anja. Geweldig!!

Ingrid

Hans Froberg

Berichtdoor Hans Froberg » Za Mar 01, 2008 8:28 pm

De soep is ook heerlijk. Helaas zaten we daarna te vol om de appeltaart te proeven.

Aloys5268

koffie in Afferden

Berichtdoor Aloys5268 » Di Apr 22, 2008 4:53 pm

Kan me enkel maar aansluiten. Gastvrije ontvangst en we hebben wel 3 kwartier zitten kletsen.
Leuke onderbreking

Fam A.Soullie Helvoirt :D

Queenfan

Berichtdoor Queenfan » Vr Mei 10, 2013 4:12 pm

Ook ik heb vanmorgen genoten bij Anja en Wim van de heerlijke appeltaart en koffie. Het gaf je een echt gezellig thuisgevoel. Ook waren er nog andere lopers aan tafel. Erg gezellig.

Piet&Marjo

Re: Aanrader: koffie met eigengemaakt appelgebak in Afferden

Berichtdoor Piet&Marjo » Ma Jul 29, 2013 7:14 am

We moesten afgelopen zaterdag schuilen voor de regen en het onweer. Net op tijd waren we in Afferden bij de heerlijke kersen-kruimelvlaai, warme koffie en geweldige gastvrijheid. Door de regen waren we genoodzaakt zo'n anderhalf uur te schuilen, waardoor we ons ook aan de soep konden laven in dit leuke Limburgse plaatsje.
Voor de wandelaar een aanrader om bij binnenkomst van Afferden (noord-zuid) of vertrek uit Afferden (zuid-noord) een rustpunt in te lassen.

Terug naar “Accommodaties”