Warme en koude douche in Schinnen en Berg en Terblijt

Opmerkingen, vragen, reacties en tips over overnachten en horeca langs het Pieterpad

Moderator: Maarten

winusvana

Warme en koude douche in Schinnen en Berg en Terblijt

Berichtdoor winusvana » Za Sep 12, 2015 5:58 pm

Tijdens het laatste stuk Pieterpad hebben we zowel een zeer goede ervaring an een afknapper beleefd.

Bij Gasterij Terborgh in Schinnen konden we heel goed terecht voor een kopje koffie en een stuk vlaai. Alles vlot en goed verzorgd.
Toen we weer op weg waren, werden we ingehaald door de uitbater met zijn auto, die mij m.n iPhone kwam nabrengen die ik op tafel had laten liggen. Ik weet niet waar ik de pluim anders kwijt kan die deze man verdiend heeft, daarom doe ik het maar hier.

Helaas hadden we een dag later een echte afknapper bij Herberg De Bonte Haan in Berg en Terblijt. We waren hier om vijf voor tien 's morgens en de zaak zou om tien uur open gaan. Even later zagen we iemand binnen bezig gaan met opruimen. Wij maakten via het raam onze aanwezigheid kenbaar en dat werd gezien door de betreffende dame. Even na tien uur hoorden we dat de deur van het slot gedaan werd, niet geopend dus. Na enige aarzeling zijn we dus maar naar binnen gegaan. De mevrouw groette ons in het voorbijgaan en ging door met haar opruim werkzaamheden zonder verder aandacht aan ons te besteden. We hebben dit enige minuten aangezien en zijn toen maar zonder koffie verder gelopen.

Terug naar “Accommodaties”